Trötter

Idag är jag trött! Jag började jobba vid 10 idag och innan det hann jag köpa ett nytt sl-kort. Jobbet gick bra, det är mycket att tänka på, diska, mat ska ut till kunden, tvätta bord och mycket mycket mer. Så mycket att tänka på hela tiden. Men allt gick bra och det var kul. Fintbesök fick jag i alla fall av Jenny som kom och tog en fika. Trevligt trevligt även om jag inte hann prata så mycket med henne. Sen vid 15.30 var det dags att hämta barnen igen och uppehålla de i 2 och en halv timme. Nu har jag varit hemma några timmar och känner mig rätt trött. Ska nog göra mig i ordning och läsa lite. Imorgon ska jag vara med att öppna så jag måste vara där klockan 08.00. Men snart är det helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0