Fullt upp

Den här veckan har jag nästan inte en ledig stund, men kul har jag. I onsdags åkte jag som sagt till skolan och mötte upp mina vänner. Vi gick till Honstull och satte oss där och åt lite bakis-mat och snackade. Åkte hem och tog det lugnt resten av kvällen. Igår gick jag upp vid 10 och åkte till stan för att äta middag med farmor och farfar. Sen åkte jag till kusinerna där Elsa fyllde 18. Hon hade middag och sen skulle vi ut. Tyvärr blev det ganska misslyckat men det var skönt att komma hem tidigt. Elsa sov över hos mig och vi gick upp vid 7 för att komma iväg i tid. Hon åkte till skolavslutning och jag till mina barnvaktsbarn där jag har spenderat hela dagen. Vi har varit på Historiska museet. Nu har jag fått vilat en timme och ska göra mig i ordning för kvällen. Ikväll är jag bjuden på balett av min kusin Malin, så ikväll ska vi se Romeo och Julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0