2010-06-29

Sommaren är underbar! Idag har det varit den varmaste dagen i år tror jag. Den har jag spenderat på balkongen med hunden Tulle som sällskap. Nu har mamma en kompis här och vi ska snart äta. Imorgon blir det stan med kusin Elsa och på kvällen är det äntligen dags för Eclipse! Nu har även Annika kommit hem efter 10 månader i USA. Vi var 6 tjejer som åkte till henne i Nacka och överraskade henne. Hon hade ingen aning och det var så kul att se henne igen. Jag träffade henne i söndags då vi bara gick runt på stan och myste med glass och många skratt. Ska träffa Jenny, Marielle och Annika på torsdag, det var länge sen bara vi 4 var bara vi så det ska bli superkul. Vi ska planera sommaren med picknickar, sommarkvällar tillsammans och kanske en tripp till Gotland.
 

Fina becca och jag i söndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0