jobba jobba jobba

Jag har äntligen fått ett jobb. På ett café på drottninggatan. Än så länge har jag bara provjobbat två dagar men på måndag börjar jag på riktigt. Men det går bra, jag tar hand om disk, går ut med beställningar och har börjat fattat grejen med kaffet och kassan. Nu ska jag bara lära mig det! Men snart sitter allt och jag kan allt, det tar bara några veckor. Jag kommer också fortsätta ta hand om mina barnvaktsbarn. I måndags satt jag till 21.00 och då var jag trött. Efter att ha jobbat från klockan 9 till 15 och sen gå direkt till dagis och fritids. Imorgon är det dags igen. Men då sitter jag som vanligt till 18.00. Idag slutade jag vid 16 och då tänkte jag köpa ett nytt sl-kort men det var över 200 nr innan mig så jag får köpa imorgon. Sen stack jag ut och sprang. Jag har/är förkyld så det gick väl inte så bra men skönt var det. Nu ska jag ta och göra mig lite te och måla naglarna!


Jag och Annika för några veckor sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0