Don't stop believin!

De senaste veckorna har jag bara umgåts med mina vänner. Vi har fikat, gått på bio där vi har sett Inception som var riktigt bra, filmkvällar. Jag har även passat på att åka till kusinerna i 4 dagar. Där badade vi, spelade spel och åkte in till stan en dag där jag tog ett till hål i örat. Så nu har jag två i höger öra och ett i vänster. Jag, Marielle, Jenny och Annika åkte till Gotland den 31 och kom hem igår den 3. Vi hade grymt kul. Kommer bilder om det. Imorgon kommer min moster och hämtar sin hund som vi har passat i 6 veckor.  Då blir det storstädning efter han har åkt. På onsdag nästa vecka åker Rebecca till USA och är borta 4 år, hon kommer ju hem till sommaren men nu känns det ganska långt bort. Men vi ska hinna ses en gång till i alla fall. Nu ska jag börja med maten, sen blir det en sista långpromenad med hunden Tulle för denna gång.


Jag på Gotland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0